Fuck

Varför äns se fram emot det. man visste ju att det inte skulle bli så. Iaf. idag är ingen bra dag..
varför ska man tänka på all skit . och varför kan inte jag vara som alla andra?..
Jag vill inte vara annorlunda. jag vill verkligen inte.
Vad jag än gör blir ju fel. vad är det för fel på mig ?
Kommer jag nånsin kunna bättra mig ? Jag orkar inte sånt här. Vänner glider ifrån en och en . jag hittar fel på vissa. och vissa håller med. men det kanske dom bara gör för att vara snälla mot mig. egentligen alla fel som jag hittar sitter nog på mig själv :/ varför? varför är jag annorlunda och skum.
Iaf har städa mitt rum idag.

Jag ska sluta se fram emot saker. för det blir aldrig så!


Idag ska jag nog bara stirra på väggen som alla andra dagar. palla!

Jag saknar ett liv och att vara som alla andra!



Du är bra redan!

Jag älskar dig !

2008-04-09 - 20:53:18

Du är bra redan!

Jag älskar dig !

2008-04-09 - 20:53:49








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.