I tried so hard.

Ja . som sagt i tried so hard. men det funkar inte längre. Jag vill inte gå om. Det ända positiva med att jag går om nu är att jag förhoppningsvis hamnar i samma klass som Sandra :)
Vad är annars positiv med det.
Det här med skolan är inte min grej. Jag har gett upp den nu. jag vill inte tillbaka till skiten jag vill inte ha det som jag haft, men vet inte vad jag ska göra jag vill ändå bli så mkt bättre än andra i min " familj.  orkar inte med den här skiten. och att skolan inte går bra gör ju så att man blir tjurig i annars också. att man inte orkar göra någonting för man är bara less. och att man blir konstig mot sina vänner. jag vill inte vara så. Jag vill ha allt bra . Just nu vill jag ha sommarlov och inte tänka på någonting. och sen komma tillbaka till skiten och fixa upp det.
Man är ju så lat och tror att allt kommer till en .  Men det gör det inte man för kämpa för livet här...

Hade iaf en underbar dag med älskling igår. fint väder och allt (: tack...


Nu vill jag få ett slut på all skit och bara ha det kul och bra . och så få bort mitt äckliga fett har fått sån komplex för mig själv. :/ Känner att hela jag rasar samma snart. Hjälp att komma på en rolig och bra träning jag behöver det. och bra mat. tack mamma för att  du försöker med maten iaf, men funkar inte alltid för du är inte alltid hemma som mig.








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.