Oj!

Oj! säger jag. har inte skrivit på hela helgen :P hihi men gör inget. har inte gjort så mkt i fredags efter jobbet, slutade 17.00, gick jag hem och decka :P sen kom madde över och vi hade väldigt tråkigt, men sen kom Skytt och Micke och hämta oss och så åkte vi omkring med dom i Tierp och tönta oss sen hem igen och sov :) så upp påå lördagen och jobba igen :) 9.00 - 14.00 gick väldigt bra. sen efter det åkte madde och jag till stan, köpte skor, tre klänningar och ett par solglasögon, som är borta :/ Saknar dom.. ska kolla om jag kan hitta dom i skala. det är en lång historia....:)
Sen på kvällen åkte vi till Heidi sen Liselott med bror :) det var skoj som satan där, bada halv näck och skit. dansa och hade det trevligt. lite sår och såg förjävlig ut idag bara men det gör inget,,, sen idagb har jag segat med madde sen gick jag till Caroline och vi cykla till IP och kolla fotboll 0-0 blev det. -hahah .. Söt sandra stod i kiosken med :)
Sen ska jag hem till älskling hoppas jag :)



WHATEVER PAKTEN!

Madeleine. - du förstår!


                                                                                                                                                                             Jag älskar dig RJ :)








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.