Solen

Det har ju bara varit underbart väder ihelgen . :D Topp!
Sen har jag lekt med alla underbara ungar !

I fredags lekte jag med Lisa, Heidi, Sandra och Madde :) vi lekte kurragömma och sen spela vi fotboll på åkern bra kul! Sen cykla madde, och jag med lisa på pakethållaren hem och sen till ulven och parta lite.. sen hem och sov. en skakad natt men lyckad dag!

Sen lördagen var jag med Lisa vi bara dega, sen cykla vi till Madde och sen alla tre till Heidi där vi kolla tv och sega och åt potatis, sen kom Sandra och Simon och då spela vi fotboll igen :D ...
Sen storvreta på kvällen och sen max och sen hem till älsklingen ! :)

Sen idag har jag varit med älskling hela dagen. vi har sovit, ätit och spela lite fotboll. variit ute och gått. sen klappa grodor och jag har kört bil. :D Gick bra, var inte så farligt och svårt som jag trodde :D ..


Snart sista, vad händer ?

Jag älskar dig Robin Jansson <3








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.