Sommmmmmar !

F U på allt och den här skiten . SKOLAN kan ta sig. allt blir bra sa älskling! lyssnar på han. tack hjärtat för du värmer mig när jag behöver dig! Och förlåt för att jag är så sur och arg. du får slå mig (a)

Men iaf. SOMMARLOV !! ja tack.. snart snart snart ! (: Skolan hejdå imorn då.
Vill inte men vill ändå. ska inte tänka på det så mkt. ska bara tänka att det kommer bli skönt sen. (: Allt löser sig..

Iaf . Camilla, Lisa och jag ska supa sönder oss imorn det kan bli kul :D ..
På Camillas toalett för den delen eftersom alla är så strama så det inte kan vara fest någonstans ^^

LYCKA LYCKA LYCKA LYCKA LYCKA LYCKA LYCKA LYCKA LYCKA LYCKA LYCKA LYCKA LYCKA LYCKA LYCKA !

Man känner underbar lycka med dig. (:

image61
Robin Jansson <3









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.