Våren

Är det möjligt att våren är här nu? :) Sjukt skönt iaf..
var nyss ute med Signe hon tyckte inte det var lika trevligt med grannkatten som var nyfiken och bilar och grejer. hon stannar nog inne framöver ^^ tönt

Men iaf . idag vakna jag hos älskling. inte så skönt natt har kallsvettas och inte kunna sovit :/ men skönt att vakna bredvid han :) Hjälpt han med läxan lite sen hem (: träna lite. ska ut på promenad sen. ska se om Madde vill följa med typ :) när hon kommer hem från skolan. Känner att det är lite långt kvar till bikini perioden och jag måste ner i vikt ..

Iaf . sen ska jag äta lite nyttig. och typ fortsätta träna mera.

Idag ska jag leka med älsklings heidi med. ingen förstår hur jag har längtat efter henne. Känns sjukt men iaf. idag äntligen och på onsdag fyller hon år :)

Och näst nästa onsdag är det Sista april, vad händer då da ? någon som har förslag. ni kan gärna berätta vad ni ska göra på sista skriv en liten komentar bara :)








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.