Artondeitolfte

Elin åkte med mig hem idag med efter en dag städande på restaurangen. det var jobbigt men gick fort :)
Sen har jag prata om tatueringen och ska dit och kolla upp och bestämma tid och det :D kulkul. äntligen nått man verkligen vill!
Sen gjorde vi mat. ris och kyckling med sweet chilisås mumma ..
Senare kom älskling och hämta mig och jag följde med han hem . slockna i hans säng och sov tungt. vakna inte av någonting. sen vakna jag och ingen var inne gick ut och leta efter robin men han var inte där heller. gick in igen då hade han kommit in så måste ha missat han ute på gården ^^
Sen har vi duscha och bara sega nu ska jag sova. för en dag med fika och betyg imorn....
GODNATT. <3









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.