Artondeitolfte

MORGONEN

Sitter här kl är 7.09 väntar på att mamma ska kliva upp får nog väcka henne snart. (:  Sen bär det av till skolan. till restaurangen och städa hela den och göra serverings prov : ) kommer nog gå mkt bra ..
Sen efter skolan är det dags att träna det är ju torsdag. och Jag har skaffat mig ett tränings schema man blir mkt mer taggad. det kan jag erbjuda er idag. lägger upp en bild på det senare så vet ni ungefär hur ni ska göra. :)

hehe ja och jag får bara ont i magen av alla mackor jag äter x) Hehe tack , ja nu äntligen har jag mitt körkort :P

2008-12-18 - 09:38:23








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.