nittondeitolfte

Ja nu är det lov iaf. det började ju helt värdelöst iaf. ligger back med massa pengar. och så har jag tvåhundra femtio kr och tusen ska till bror min för alla julklappar. och 250 för tatuering, julklapp till Daniel och Tim, min tjejmiddag. ja typ allt. det här kommer inte gå ihop sig. kommer inte bli någon tatuering för mig och ingen tjejmiddag heller antagligen. piss. så är jag på dåligt humör med! Allt blir bara nedstämt. men nu ska jag följa med puppen till stan när han ska handla julklappar.
Hör av er ikväll för jag har ingen aning vad jag ska göra ikväll! 

0730669654 <3








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.