sextondeitolfte

Nu har jag ändra lite design på min blogg, jag fattar typ ingenting men vill ha den ljus så fick bli en man kunde välja, Har inte massa snygga bilder på mig själv och sånt som jag kan göra blogg av ^^
Idag har jag inte gjort ett dugg förutom att varit i skolan och kommit hem och haft ont i huvudet och magen, som jag fortfarande har. Jag har skrivit lite julkort och skickat. så ska nu lägga mig i sängen och titta tv och vila, men en kopp te, man får gärna höra av sig till mig . alla är lite dåliga på det. min mobil används för dåligt! ..

men men skolan imorn igen och inatt får jag sova utan älskling! <33











STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.