tjugoförstaitolfte

Nu har jag rott lite på roddmaskinen fast jag totalt inte orkade men det gick bra iaf. (: kollade på grinchen samtidigt. den går på femma idag (: nu .  Ringde och prata med älskling med dom hade kommit upp iaf och hunnit laga mat och titta på sjön om det var is och nu satt dom och drack och mös (:
härligt. skulle med vilja dra till en stuga just nu med några (: någon som har en stuga ?
Nu ska jag iaf hoppa in i duschen sen bara lägga mig i sängen och sega (: ring eller messa. har tråkigt. Lisa har sagt att hon ska ringa iaf ! great !. kul liv. not. imorn blir det troligen lite julbak hemma hos Cecilia återkommer mer imorn !
Puss








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.