tjugoförstaitolfte

Nu är jag här igen! tog mig en dusch! skönt kan jag lova, sen satte mamma och jag igång och hämta julgranen och börja pynta den det var kul och den blev ovanligt fin för jag fick bestämma! (stolt)
Sen har jag slagit in massa paket. massa onödigt men det var kul och det är tanken som räknas :)
dom blev iaf jätte fina (: så nu sitter jag här och skriver och äter lite kvälls fika, prata nyss med storken från andra sidan med grabbarna grus, jorreh hade somna, thyr lekte vilt och puppen min satt och halvsov och prata med ulven i telefonen . och storken erkände att han tyckte jag var en snäll och bra kompis (: och att han skulle få stryk av robin imorn men han hade faktis redan sagt till robin att han tyckte jag var snäll (: hihi .. Det var skönt att höra!

Nu saknar jag puppen redan. jobbigt att sova utan han. som tur är så är det inte så länge :) <3












STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.