tjugondeitolfte

Vaknade hemma hos puppen (: var mysigt. han hade en lite konstig stil imorse men han var söt :) hihi ..
sen åt vi lite frukost och han gick ut och lasta hojen och jag satt kvar inne och prata med Maria (:
Sen bar det iväg han åkte till österby och åker cross med grabbarna och jag sitter här med en mamma som har magsjukan eller vinterkräksjukan inte direkt så jag vill vara hemma och jag har lite ont i halsen och öronen och jag vill inte bli sjuk jag som inte brukar bli sjuk. ska ju iväg på julmiddag med robins släkt sen parta loss med kusinerna ! :) så ska ta mig ett glas te och en alvedon och en mandarin så blir det nog bra igen!

Let´s go crazy tonight!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.