Alla hjärtans dag

Glad alla hjärtans dag på er eller nått. Denna dag är så överskattat men mysigt med. Ska vara med älskling iaf :)
Och Grattis på Devil Brotha . Ja ja för övrigt är denna dag kass. Slutar fyra typ kasst. Suck , men det är soligt men kallt . det är inte kul. men men. hungrig är jag med.Suck på mitt hår med. jag vet jag pratar mkt om mitt hår. men det är kaos, och det är mitt allt typ..

Igår iaf lekte jag med Emma och Robin sen åkte Robin hem och Emma sov hos mig : )

Imorn är det sista dagen sen är det lov skönt men bara en vecka och jag har massa plugg :( Usch ,

Jag skulle behöva en spark i rumpan för att komma igång med skolan , men jag får inte det av någon, men men har man klarat nio år klarar man väl tre till. och jag har med kommit på att handels linjen är ingenting för mig.......

Nu har jag administration och det är kasst , men vi fick göra alla hjärtans dag kort :P hahah


Robin Jansson<3








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.