Buss

Ja sitter man här igen då. Börjar egentligen nio idag . men eftersom busshelvete inte ville komma och var en kvart försenad och hade inte kommit till vendel än . så gick jag hem . för skulle jag ta tåget kvart över hade jag inte varit med på lektionen så länge, sen har jag hål till tolv så stanna hemma iställe . känner mig inte så frisk heller :(
Men iaf . Igår tog jag beslutet och gick ner till Ingela där jag klippte av hela håret typ :P men det är fresch nu :P haha bra det iaf :)  Sen ska jag färga det svart . eller mörkbrunt iaf . sen ska jag låta det vara :)
( ugly betty )

Sen vill jag ha sommar nu !
                                                                                     ( tidig sommar men iaf :) )

HEJDÅ.
Jag älskar dig Robin :) <3








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.