G u l d L o c k

Det här skriver jag bara för Robin tycker om att läsa min blogg :) Jag har funderat på sommarjobb. antar att det blir ICA :P haha . men bättre än ingenting iaf, men en sak har jag inte funderat på och det är plugga! suck på det. men måste snart . :)
Sen vill jag ha massa nya kläder . bl.a dom här ^^
dom tre skulle ju inte sitta helt fel :)

Sen är jag fucking guldlock i håret. ser ut som en gammal tant, så skulle ju vilja önska mig ett par nya lockar, eller helt nytt hår kanske. Sen aldrig mer röra det.

Skoltrött med som satan .

Ätit Choklad och lite chips när jag kom hem från skolan med. :) Skönt att bara ligga i sängen och se helt död ut.
Ne nu ska jag gör lite nytta. blev inte så långt Robin. Hoppas du är nöjd iaf ? :)

Jag älskar dig. <3








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.