Leker med Heidi

Ja sitter här med mer blond färg i håret nu. Haha , kommer tappa allt hår snart det är så nedrans slitet, iaf. lördags mys med Heidi :) Gosigt det.. Saknat henne . image10
( nu är vi båda orange/blonda)

Jaa , vi har ätit lite och myst och färga håret :)

Igår var vi i Walace ., det var drag vill jag lova som vanligt :) Hade bra kul ovh fick träffa älskling med som var nykter, duktig han . för han körde alla idioter :P till och med mig :D .. haha aa.

Har inte mer att säga idag, får se vad jag och Heidi hittar på mer ikväll, någon som vill leka med oss ? :)

Jag älskar dig hun <3









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.