Lovet

Oj här har jag inte skrivit på länge känner jag, jag ska bli duktigare.

Iaf på lovet har inte hänt så mkt. mest varit med Robin och kompisar :) ifredags
var det dags för walace igen och kan lova att det var nått fel. alla blev ju kalas . fattar inte hur. men det är ju kul det med ibland..
Lördagen
var det mys hemma hos Sandra med alla tjejer . sen gick Madeleine, Heidi och jag till Heidi sen Heidi och Jag till Tierp. träffa bror på tåget och så gick vi till Kw . det var helt okej. sen gick vi till Bennys. vilket tåg två timmar ungefär. förstår inte . men kul var det iaf . har världens blåmärke från när jag skulle upp på taket.


Jaa nu till idag . Skolan först . försov mig. inte bra inte bra. men iaf . kom iväg till skolan. sög att vara tillbaka där iaf . men Camilla är ju iaf tillbaka i skolan nu :) trevligt det.
Sen skulle man på resturang med mamma imorn. hade nästan sett fram emot det. bara mamma och jag. men nej då kommer Daniel till oss idag. Kan inte han skaffa ett liv . han är jämt hemma . suck. Så tänker inte åka imorn om inte bara mamma och jag åker iaf.

Sen kanske jag ska färga håret imorn och sätta i löshår :D . Hoppas ! .

+ att jävla msn inte funkar. ursäkta att jag svär men det är drygt. och jaa som alla andra är jag förälskad i Björn Gustavsson . klockren kille ;)


LITE BILDER FRÅN LOVET


image34
( en torsdag hemma hos Samuel för att han fyllde år. Grattis)(dock inte Samuel på bilden.)

image35
( Superwoman )

image36
( Ursäkta bilden. Men Lisa och jag var på partyhumör iaf :)som vanligt. )

image37
( även alla andra var på partyhumör, / Bea )

Sen nu kl tio på kvällen kokar jag lite potatis blev så sugen på det. :P haha jag är sjuk. Jag har även varit med på idrotten idag första gången sen jag bytte skola;) Värt att fira. Jag har trååååkigt. Ring mig! :) Vill prata med någon.
Puss på det.

Jag älskar dig Robin<3

image38








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.