MIDSOMMAR

Tacos ikväll då ? om någon är på?. :D

Iaf . nu sitter Madeleine och jag här och längtar tills lovet är slut! Jag vet vi är sjuka men så är det. för allt bra händer efter lovet . nu är det ju bara långtråkigt ^^

Inatt var Madeleine och jag ute och cykla med eftersom båda hade tråkigt så blev det så. Jag kunde inte åka till Emma vilket var synd och Madde hade ingenting att göra så vi gick till affären och hade det trevligt vi två då. sen när vi var ute och cykla mötte vi Alex och Robin . prata lite med dom sen cykla vi hem till Madeleine och sov . Vi åt massa paj igår med. imorse med för den delen . fett gott. Nu har vi iaf planer för sommaren. Vi ska vara på Gräsö över midsommar . fett taggad . :D .. Längtar till sista april och midsommar nu ..  Pusshej



Jag älskar dig Robin. <3








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.