Planering

Jag måste börja göra lite listor på vart mina pengar ta vägen och vad jag handlar . tänkte planera lite till nästa månad. :P

( ) One Tree Hill säsong 2
( ) Två hål i örat
( ) Lägg undan 500

1050+1000-400-120-500=2050-1020=1030

Ungefär vad jag borde ha kvar :P Bra att veta :)

Iaf just nu sitter jag i skolan på administration och jag fattar ingenting helt ärligt. måste plugga lite skriver när jag kommer hem :) Ska till Emma idag föresten :D . <3

Sov hos älskling inatt. :) Alltid lika trevligt . Hjärtat<3

Nu ska man skicka något nedrans mail till läraren hon är bra jobbig. orkar inte lyssna , men måste . men får fan göra hemma . hellre plugga hemma än här ! Suck på det.
Jag vill ha sommarlov nu iaf.



Älskar dig Hun <3









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.