PLUGG

Kom på lite ändringar på min lista jag skrivit tidigare.

( ) One Tree Hill säsong 2
( ) Omklckning av mina stövlar
( ) Lägga undan 500
( ) Sola
( ) Hål i öronen


Kommer säkert på massa mera sen . men lägger in efterhand när jag kommer på någonting blir bra det. : )


Iaf just nu sitter jag och lyssnar på Killed by train och skickar lite låtar till Matilda på msn . skoj skoj. Ska snart plugga lite . så mkt plugg nu på sistonde jag hinner inte med. Shit asså. Jag måste börja komma ikappt . känner att jag aldrig kommer orka men måste . suck på det.  Iaf ska jobba lite datakunskap så behöver iaf inte flytta på mig :)
Men kan ju inte hålla på med såna här saker då. blir inte så mkt gjort då ! ; ). Men det ska jag ordna . Ska hinna med allting . Sen kommer Madeleine . saknar henne lite faktis: )


Ja som sagt  min lilla mamma är inte så glad heller. jag hade lite hög frånvaro. vågar knappt säga det. men eftersom jag ska ändra på det. så är det lika bra . Jag hade 33% frånvaro . :P illa . Men men ska kirra det med. ;)

Min familj is gone. med . har ingen aning vart dom är . borta borta. och lilla Robin är väl och åker hoj eller nå .. haha .

Har en låtuppgift till nästa tisdag. hmm blir nog Takida - Killed by train .Eller någon som vet en bättre låt ?

Just ja . Jag var ju hemma hos Emma igår med. det var skoj :) Lekte lite med henne och lilla syster Amanda . sötunge. och Emma och Jag lärde oss ett nytt ord. Surboll ;) . hahha .

Nu ska jag lägga in massa bilder på bilddagboken på Emma mig och Amanda :) lägger in några här sen :)

ROBIN <33








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.