Första inlägget

Ja det här är mitt första inlägg då, Vet inte riktigt varför jag skaffa blogg mest för att skriva av mig massa onödigt tror jag.Sen också för att Emma insperar mig :) Idag har jag inte så mkt att säga förutom att jag var död imorse, sov hos älsklingen, Ville inte gå upp, orkade inte. Sen var man i skolan tills fyra det sög det med. Sen kom Emma iaf :) Saknat den människan till tusen, men vi har mest suttit vid datorn på bilddagboken och spelat Cruise Ship Tycoon. ^^
Men iaf . Har låna ut min kamera med till Jonatan som är eller var på Rockbjörnen,
vet inte när han kommer hem :P Sen är det äckel snö ute med för alla som vill veta.

                                                                                                                                    image3

Jag har inte mer att skriva idag. Så Godnatt.                                                 

Jag älskar dig Robin. <3



    (Emma och Jag)               ( min kamera )








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.