Brors lägenhet.

Nu har jag i ungefär en veckas tid bott i min brors lägenhet. då han vara på peace and love. lite avundsjuk eller vad ! men iaf. Har fått umgås med Linda och Robin (: varit mkt trevligt. har fått min första lön med. :D hihi men den kommer ju försvinna på direkten..

Nu går det bra. Ska försöka men har inte så mkt tid över efter jag jobbat. blir mest hem och sova med älskling. men på torsdag ska jag äntligen få vara med LISA :D längtat efter henne eller vad ! :)

Sen har jag varit på bio med älskling med. The Incredible Hulk. den var faktis bra :) och det var ju meed robin så förvänta mig inget annat. så åt vi mat på santorino. gott :)
Köpte tre par skor med. robin valde. men ena paret måste jag klacka om innan jag använder...

Sen vill jag att skolan ska börja med ! haha lite sjukt faktis. :P väntar bara på att jag ska få papper på att jag kom in eller inte :D..

Sen måste jag kirra en ny mobil för dom jävlarna kunde inte laga min så dom skrota den och jag fick ingenting. helt sjukt. så är lite less.

Just nu sitter jag och är barnvakt åt sötungarna !
Sen imorn blir det bada, jobba sen robin.

GODNATT...

Jag älskar dig så enormt. ! du är bäst ! Sju månader!








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.