Mobil

Idag har jag varit i stan med min mamma slösa massa pengar på mat. och så har jag köpt en ny mobil (:
Den är massa fin. det är en grå Sony ericsson w830i (: tror jag att den heter :)
Sen har jag jobba tråkigt som vanligt sen kom älskling så har jag varit med han. titta på film och plocka smultron :D Gottis med mjölk och socker på :)

Jag älskar dig hun ! <3

alltid roligt att köpa nya telefoner =)

allt bra med dig annars?

2008-06-30 - 23:34:48

Är du säker på att du verkligen gillar Sverige? Innan du svarar, kolla detta:



http://nutcream.blogg.se/2008/june/argumentation-mot-sverige.html

2008-06-30 - 23:38:51








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.