Sommarlov,Bulgarien och jobba

Har inte skrivit på ett tag har haft ganska fullt upp, lekt mkt med Lisa och Stina och lite med Cecilia med. var på tiden (: Sen har älskling åkt till Bulgarien med förra onsdagen kommer hem imorn ska bli skönt :)
Sen har jag jobba som en tok med och fått schema över sommarn kan bara säga jobbajobbajobba! . Inte så kul. men iaf. pengar till november :D

Sen har det blivit sommarlov för dom flesta med :)

Jag har inte så mkt och skriva men ska bättra mig iaf.
Lisa och jag har lovat oss ett löfte med. Inge godis, snabbmat, bullar, kakor, läsk och chips och skit. väldigt duktigt sen träna träna träna :D

Blir vintern- 08 jag satsar på då! ^^

men men iaf . skriver mer imorn ska på skolavslutning imorn iaf. Sandra slutar nian (: <3


Men Godnatt nu ska Lisa och jag sova. sen får jag träffa älskling imorn ååh. längtat ! älskar dig så hårt ! <3








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.