Säger ingenting

Jag orkar inte med skolan . ge mig ett sommarlov nu.
I need a break now !

Suck på allt som har med skolan att göra.

Nu ska jag iaf fråga om ett sabbats år, :) Kul liv. men men, sen blir det nog Hotell resturang, Önskar jag aldrig bytt från GUC från min klass. Men det är så jävla försent nu . orkar inte med att gå och tänka på det. och allt dumt . kan jag bara inte tänka på allt bra jag har i livet iställe ?, Nej jag värderar det så lågt. förlåt . JAg ska ta bättre hand om mina nära . ! Jag orkar inte mer skit så vill inte förlora någon...

Men iaf idag ska jag fortsätta vara glad som jag var imorse. Emma kommer ju till mig :) måste städa upp så vi får plats ^^ haha . Saknar dig unge !


Robin<3








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.