Suck

Jaa jag är behov av ett jobb, jag vill verkligen ha ett jobb. Varför funkar ingenting när man verkligen vill det?
Ja ja snart kommer SISTA april iaf :) Längta !

Idag har jag varit i Palmen det är alltid skoj, men tråkigt när det är lektion. bara sitter man där. men lite jobbigt när det är mkt folk med för jag blri så nervös :P haha . töntjag.

Men iaf. sen har jag bara sovit :) skönt det med. Saknar älsklingen med :)

Jag känner för att gosa med Heidi imorn :) Bara ligga och mysa och sen ut på våra äventyr som vi gjorde förr. Bara du och jag :)

Vill ha sommar nu med. :) hhaha .

Ska sola imorn :) Skönt det.

Älskar dig Robin <3








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.