Fredag

Igår var jag till Tierp på marknad med Mamma, Ingela och Yannice, sen kom Roffe och Gerd. :) och alla Ingelas mostrar. (: dom är inte kloka säger jag bara ^^
Sen åkte vi hem jag gick till affären med Madeleine och köpte loka. (: sen skulle hon till stan med sin familj. så jag gick hem och så satt jag här ett tag och duschade. och åt mat, sen kom Robin:) så åkte jag hem till han vi lekte lite med Kameran så ska redigera lite bilder på andra datorn och skicka till min (:
sov med han alltid lika mysigt :) har sovit med han hela veckan (: förutom en dag. sen imorse skulle han till skolan inte lika kul men jag ska till stan med Lisa, Erica och Stina :D .. sen ska vi leka lite (:

Nu ska jag fixa lite sen ta 14.15 tåget till Stan(:




Lisa in my heart! <3









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.