Hihi

Oj nu var vi där igen, Jag har inte skrivit på ett tag, men har en bra anledning. Datorn har varit i cp så har inte kunnat suttit vid den.... sen har jag jobbat som en kanack måndag,tisdag, och söndag var jag bakfull. sen har jag varit med Robin sen i söndags :D MYS! ..Vi har ätit, sovit, duschat, solat , sovit, titta på film. det är våra dagar. <3!
Sen har dom fått hem en söt vovve med. Bimbo! ^^ haha , jaa men vadå. hon är rolig iaf (: så har varit ute med henne lite, sen spela vi kubb en dag me, med alla kanack bönder. ! och Martin den jäveln kasta en kubb pinne på mig på benet så har fett blåmärke ! ^^ ska hämnas :P
Sen har min mobil gått sönder så måste köpa ny., :/
Sen var Robin och jag till stan idag. (: han köpte saker till crossen och jag skulla lämna in mobilen men det funka inte :/ så fick åka hem med skiten igen. och Robin fick inte sin lilla grej som var viktigast en lite skruv,. men den skulle komma på posten imorn :) så han blev glad igen. och jag har lite ekonomiska problem denna månad :/
Skolan har betalat ut för mkt av mitt studiebidrag,  en gång för mkt. så måste betala in 1050 till dom, sen mobilränkningen på 836 och sen måste jag ha en ny mobil, sen fick jag reda på att mamma och Ingela har beställt 24 timmars dennna månad!  Och jag får inte min första lön förns nästa månad! jävla skit . :/ Så vet inte riktigt vad jag ska göra denna dumma månad ^^ typ låtasas dö ett tag :P

Men bara för att jag har fått dator på rummet nu med ska jag inte sitta hela natten ^^ GODNATT...

Jag älskar min Robin obeskrivligt mycket!<3








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.