Inte mkt

Jag vet inte vad som händer. allt går så fort. finns inte mkt kvar nu. skulle kunna skriva alla namn men det är för många. Jag gör fel efter fel, men vet inte vad jag gör. Lisa finns där. men vad händer sen.
Vi tänkte vill dom inte ha oss. vill vi inte ha dom :/
Allt är kaos. och bror. du vet att jag kommer bli som dig. vi är så lika. och du betyder mest.
någon sa att jag var ledsen, klart som fan att jag är ledsen när min bror håller på med såna saker. men vissa förstår inte hur andra har det. jag har det inte svårt. jag har bara svårt att handskas med min situation. finns folk som har det värre och jag vet. jag försöker blunda och le hela tiden, men det funkar inte hela tiden. det gör så ont i mig när nära vänner och folk slutar umgås med en och slutar höra av sig. jag vet jag får också höra av mig ,. Men lisa tonight (: <3333









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.