Tjejer

Tjejer. varför ska dom vara så svåra ?.. En kille blir sur på en annan kille går fram och slår ner han. En Tjej blir sur på en annan Tjej. skitsnack och småprat bakom ryggen och utfrysningar. Vad är det för tönterier.
Och att man inte kan få en chans och visa sina ändringar. utan att man ska vara perfekt från första början.
Asså seriöst orka tjejer ! Jag vill vara kille.
Men iaf så alla vet tjejer är dumma i huvudet.

Jag skulle bara vilja glömma allt och bli som förr men det är inte så enkelt. men vissa människor har fått mig på rätt spår andra har bara tryckt ner mig... men tack till dom som förstår.
Iaf jag orkar inte bry mig. ni får hata mig ni får tycka illa om mig. jag har inte gjort er nått så inte mitt fel. erat val..
Vill ni inte ha mig vill jag då heller inte ha er.


Lisa och jag mot världen vi har visat att det är bäst så. och att tjejer har en bra sida på ett sett iaf (:

Sen saknar jag Robin med (:<3








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.