God morgon

Godmorgon.. Vaken igen, efter en jobbig natt. skönt att älskling var där iaf. slapp jag vara orolig. (: Jag har förbaskat ont i halsen. så blev ingen skola idag heller. men ska nog kanske sola och ska med Linda till stan nrä hon köper sin snygg jacka.. :P Jag vill med ha den. Jag får vänta. Idag kommer älskling tillbaka till mig vid tolv och gosar. 10 månader idag! Helt underbart ! Jag älskar dig. och kommer alltid göra det.

Imorn är det torsdag. och då blir det synkoll och kanske skolan om jag pallar.
Sen är det fredag. då blir det leka med Emma, sen lördag blir det party med Sandra och Elin. Kulturnatten med :D .. Skoj hoppas jag ! <3

Men nu ska jag försöka kirra photoshop. om det vill funka.. dumma skit ^^









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.