Länge sen nu.

Oj. nu var det allt länge sen jag skrev här. som sagt sommarlovet är iaf slut och jag går HRRM08 och det ska gå bra hoppas jag . (: En skön klass men bra brudar :)..
Iaf. Nu är det samma dator som gäller. skönt saknat denna dator. min har gått ner till Ingela igen :)
Idag har jag lekt med Sandra och vi har baka muffins med massa goda saker i. fråga om ni vill ha receptet :)
Ska ner på träning halv sju med (: skönt har inte träna sen i måndags ^^ nästa glömt bort hur man gör ^^
Jaja.. I helgen var jag och Robin på arn i fredags och jag köpte en skinnjacka.. bild kommer sen : )
sen lördagen var jag med tjockisen i byxans place och börja kirra och för parta. sen bar det iväg till bror sen var vi där massor sen åkte jag hem och sov med robin . Sen södagen . gjorde jag inte mkt heller ! hihiih .. Någon som har photoshop och låna ut så JA tack!!

Heddå... Ska försöka skriva så mkt jag kan :D








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.