Te.

God morgon . Hemma och är sjuk idag. helt trött i kroppen. orkar inte skolan idag. vilar upp mig tills imorn (:
Robin och jag har försökt fixa photoshop igårkväll gick bra så länge han pillra på det. sen när han gick imorse och sa hur man skulle göra fatta jag ingenting och det står helt still . så väntar på att han ska komma tillbaka till mig :) hihi
Jag har bara lega och gosa hela morgonen.. sen ska jag snart ta mitt te och kolla på tv och sova lite till...
Kanske åker in till Uppsala och köper säng till robins rum med idag :) Hoppas jag gillar att göra om lite . och då kan jag köpa en spegel till mitt rum och stort lakan ^^

Men nu ska jag krypa ner i sängen.. messa! fast svarar inte förän vid tolv. robin har min mobil !

Heej








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.