femteifjärde

wowowow.

Blev mys middag hos alexandra för att fira lisa igår! (: massa trevligt med massa trevligt folk (: alldeles perfekt! fast dock bara Lisa, Karolina och Jag som var taggade på att dansa så blev lite dans på bordet ;) haha . Blev mkt bilder med! men inte så fina på mig dock men jag lägger ut det sen när jag kommer hem för är hos alex med henne och Lisa nu :) hihi.
Ikväll kommer Robin hem från studentkryssningen hoppas han hade roligt! :) kanske följer med Carro när hon ska hämta dom . :P

Idag är det inte så kul väder men iaf, blir att grisa med dom här sen blir det hem och duscha! :P ser förjävlig ut . ^^

I love my girls!

CIAO

and i love you!

2009-04-05 - 21:31:46








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.