niondeifjärde

Uscha! Ja igår var inge bra dag , var less, sur, depp hela dagen. och sen gick allt ut över robin. sen skjutsade kära Bea mig till Karolina, där lisa och alexandra med var (: vi åt lite chips och mös och rökte vattenpipa och drack påskmust ! väldigt gott faktis har jag kommit på. (: sen åkte jag hem och robin hämta mig. Färgade håret när vi kom hem . mamma var så snäll så hon köpte det till mig :) .. hihi. saknar mamma lite (: .
Idag så fixade jag mitt löshår lite. för jag fick ju låna 4 clips av alexandra.  så åkte jag och robin till stan och köpte lite grejer till hans cross och jag godis till hans påsk ägg. hihi. Sen så när vi kom hem så hade mina clips kommit! redan . hon skrev att hon skulle skicka dom idag. men så kom dom idag med. wihoo så tog bort alexandras och sydde fast mina . så nu är jag lång hårig.
sen blev det lite middag med robins familj med vänner + en.

Suck, varför är man så blyg som jag är. inte undra på att man mår som man gör ibland. lite stake tack! . haha, jag hatar överdrivna och mongo människor. skaffa er ett liv det är bara synd om er som är så störda.

Nu ska jag iaf fortsätta lägga upp lite bilder på bdb : sachasuan  (:

CIAO








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.