sextondeifjärde

Igår gick jag faktis 6 km med mamma och Ingela, duktig! . Nu börjar man kanske lära sig lite !
Sen så mös jag bara med älskling. fast jag somna fort. Idag har jag gått upp tidigt för att vara i köket med tvåorna . det var väldigt kul idag men tiden gick sakta iaf. tråkigt. men men Alexandra och Jag gjorde massa sallad! hihi och Robin hjälpte till lite med. :P

Idag har bröderna varit här och vi har laga mat och ätit lite köttfärssås och spagetti :P hihi gott sen kollade tim och jag på lite saker på internet . och han snodde två biljetter :P hahha jag har dock min kvar :D Yiihi .
Sen kommer älskling då blir det kolla madagaskar 2! :D

CIAO








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.