sjätteifjärde

Underbart väder ! det bara glider på. Sluta aldrig! grilla imorn kanske Lisa? :D

Onsdag blir det stan med Lisa, Karolina? och Alexandra och titta melody club

Igår åkte jag hem från Lisa och Alex kvart i tre sen kom mamma och Ingela å hämtade mig i Tierp kvart över tre, sen handlade vi lite sen hem så kom Carro efter en stund var med henne och sedan hämta vi Adde och Robin i Tierp. Sen mös jag bara med Robin hela kvällen (: Och idag har vi snott med oss Socca till Robin och låtit henne vara ute lite och hon gilla det. och sen har vi kolla till båten med, hehe den satt fast under isen och snön kan ja lova, sen följde vi med Stefan och Maria till stan, bytte mammas skor och handla lite. Robin köpte nya skor. fin fina ! Sen har vi varit ute i det lilla solsken som fanns kvar och det var väldigt mysigt ! :) sen nu tränar robin och jag bara fetar, blir dusch sen och bara mysa imorn blir det springa lite på morgonen kanske jag var taggad men inte robin, hoppas! sen blir det åka till Svealandskött och prata lite (: 

Lyckligare än du nånsin varit!

CIAO









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.