tjugondeifjärde

Chillade med cooling Elin i skolan (: haha, sedan var det prov dags  gick faktis bra! , tror jag, har ju inte sett resultatet än, men iaf. Sedan gick jag mig en sväng till hemköp med hopp om att sola men bankomaten var trasig och jag ångrade mig så köpte mig en bravo juice iställe & satte mig på tåget (: Sedan när jag gick från tåget så stod dom och spolade vatten på stenarna typ som dom lastade på tåget :P intressant . not! . :P

Sen när jag kom hem skyndade sig mamma in i duschen sen tog vi oss en tripp till affären och posta mitt paket och handla lite men jag smet dock för att hinna med bussen som jag precis hann med till robin sen när jag kom vig ögge så kom han ! tajmat. så har vi bara myst, ätit mat, varit ute och gått i skogen ganska långt med lovisa och bimbo. sen nu tränar han och jag sitter här och väntar på att få duscha och äta lite gott (:

CIAO









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.