tjugosjundeifjärde

Nu har jag hunnit med två prov! ena gick bra det andra skit, men hade inte pluggat på nått så var inte så oväntat, färga håret på josefine som jag tyckte vart fint men hon vart inte nöjd :( ätit massa mackor med henne sen åkt med bror och bea hem. hämta mitt smink och varit på affären, sen suttit här en stund och faktis plugga nästan två timmar men har bara hunnit med att skriva orden på engelska sen förhört mamma och skrivit dem på svenska det var faktis nästan kanske sju sidor. sen har jag satt mig här igen men bara för att säga godnatt och snart är det sista. när jag ligger där och drömmer och snoosar kommer en liten gris och kryper ner. det är bara för mysigt. puss på att josefine och jag har kommit på att vi är lyckligast nu. så sluta klaga!
Nu deckar mina ögon,

CIAO








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.