trettondeifjärde

Sitter här själv! lämnade lisa vid tåget kvart i sex cyklade vidare till mamma på affären tänkte tigga lite till att sola men så stängde det självklart sex! . Jag som verkligen behöver det men iaf. hoppas på imorn iställe! .
Imorn ska jag förmodligen också vara med Elin en stund sen plugga som en tok till livsmedelshygien provet. ! kul. och idag borde jag plugga till matte provet, men har inte gjort någonting. måste skärpa mig! .
Väntar på mamma så man får lite sällskap. :P Sen ringde min kära bror Tim idag med! med en glädjande nyhet!

Tim :  Ska du med till peace and love eller ?
Jag :  Javisst jag är ju så rik! ( ironi )
Tim : Ska du med eller? jag lägger ut .
Jag : Ja det är klart!

Så imorn eller när det var blir peace and love biljetten beställd! yes yes yes . nu är sommaren räddad och jag kan bara slappna av .

Nu ska jag slänga mig på soffan och kolla på tv och försöka plugga till matteprovet, men jag kommer somna .

CIAO

åh härligt :D Du har en grymt snäll bror du !

2009-04-13 - 20:49:40








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.