trettondeifjärde

Ojoj vilket lov säger jag bara ! (:



Lördag : Fira Lisa hemma hos alexandra och så. drack gott och åt gott och dansa dock mest jag och lisa ^^
Söndag : Vakna hemma hos Lisa sen åkte vi till alexandra och härja och jag fick helkropps massage. :D helnöjd.
Måndag : Var till stan med Maria, stefan och robin, inte för att jag kommer ihåg det och tror det var så men men. :P
Tisdag : Lisa, alexandra och jag var till sthlm, alex och jag köpte löshår! :)
Onsdag : Var jahg typ less hela dagen sen åkte jag till Karolina och mös med henne, lisa och alexandra! (:
Torsdag : Kom mina clips jag budade på så satt i löshåret och jag åkte till stan med robin och vi köpte lite grejer till crossen. sen vart det middag hemma hos robin med familj + vänner.
Fredag : Firade robins farfar tage 70 år! och så skjutsade vi rickard till martin, robin körde loss i rickards bil :P sen åt vi bara massa till och kolla tv (:
Lördag : Påskmiddag hemma hos Ella sen skjutsade rickard mig och robin till tåget vi tog tåget till jonsson där storken med kusin dök upp och vi åkte till lisa där vi förfestade och sedan kom lisas pappa och vi åkte . race:ade och vi vann ! ;) haha sug på den. Sedan 18 års fest för Jennifer och Linnéa . väldigt kul faktis! sen skjuts hem till jonsson och robin och jag sov där.
Söndag : Blev hem till robin var bara där och var död. sen så åt vi lite mat hemma hos ella igen för det fanns så mkt kvar, Spelade kubb med lovisa men jag förlora sen spela vi mot robin och vi förlorar sen fotboll och vi vann faktis. :D sen bara decka. :P
Måndag : Åkte hem tidigt och sen kom Lisa! vi har spela kubb och jag förlora som vanligt. sen har vi plugga lite och ätit :).
Nu ska vi ut och gå ! (: Skriver mer sen. :D


CIAO









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.