29/8

Nu är det gjort! tatuerad och klar! nu vet jag redan tre till! haha . lisa och jag har en på G iaf ;)
tog två timmar och jag var hård och började inte gråta! men det gjorde jävligt ont på slutet det började bra och gick neråt. gjorde inte ont i början!. men det var det värt,

Igår drog vi en förfest hos bror tim och sedan tog vi oss till tobo på en liten fest det var helt okej och skön kväll! mkt Schallat och schparrisar. men men ;)

Idag har jag bara varit med mamma till österby och tankat och sedan handla sedan har jag umgått med lisa och degat i soffan och inte rört oss. nu ska vi gå till tim och chilla ;)




CIAO









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.