dagen innan

Sitter här med bebis, som väcker mig och sen när jag vaknar då ska hon sova! unge! .. Prata med Malou nyss hennes födelsedag ju :) Prata om bebisen ! så roligt. jag kan inte tänka mig att min Malou min "stora syster" ska ha barn :D Helt sjukt.
Nu sitter jag bara här, väntar i stort sätt på morgon dagen eller senare idag om jag skulle leka med älskling, fyrverkerier och alkohol inhandlat, bara en present för högst 50 kr till julklapps spelet också. vad ska man hitta på där då?, hmm ^^

Nej nu ska jag försöka hitta någon frukost att trycka i mig sen ringa och väcka älskling. han väckte ju faktis mig inatt.

/Josefine









STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.