fiiiirlåt gabi,hanna,lisa,alexandra

Oh hej, är ni här? hade glömt det.

I lördags lekte jag med alexandra och lisa tills på kvällen, skjutsade dom till Österby och jag åkte hem till robin, känner mig elak och som en dålig kompis, förlåt! :( ska ta igen mig, vet att vi inte träffats på länge, men det ska det bli ändring på. gjorde iaf inte mkt spelade lite tv-spel och sånt, sen sov vi, skönt att tagit det lugnt hela helgen! (:
I Söndags gjorde jag i stortsätt ingenting, åt pizza, umgicks med familjen försökte plugga sov.

Idag så har jag varit i serveringen var bara Sandra och jag, men gjorde ingenting för det fanns i stortsätt ingenting att göra. för det var så lugnt. Sen mötte jag lisa och alexandra för vi skulle köpa biljetter, men dom var slut, så provar imorn på ett annat ställe annars får vi köa. inge mer med det. Sen sket vi i träningen och mamma kom och hämta mig och jag tvättade bilen och vaxade den dessutom, mamma tittade på. och tvätta invändigt. sen har jag bara ätit tunnbrödsrulle och läst lite. nu ska jag försöka läsa mera. och skriva min uppsats om alkohol och medicin,

Nu ska jag kila.

/tomtenissen








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.