nästa onsdag

Nej det var ju nästa onsdag det var att åka till örbyhusskola! jag var helt inställd på att det var idag, men skitsamma. just ja det är favorit josefines födelsedag idag! men jag har sagt att jag inte ska säga grattis hon kommer bli så arg. och så kommer hon tvinga mig säga grattis. men men skitsamma, just nu sitter Camilla och jag vid en varsin dator vid biblioteket och väntar på bättre tider. vi hade ju ingen engelska tydligen, men det gör ju ingenting. äta lite lunch sen om det är god mat !

nej nu ska jag ha bättre saker för mig. ps. skorna sitter bra ;)

/ Tomtenissen








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.