andraiandra

sov hos älskling ! ovanligt! haha nej! mysiiiigt ! åkte till skolan i minus tio grader. sköööönt inte direkt. var där på matte lektionen sen mådde jag inge vidare svettades fast det var så kallt och så var jag alldeles varm i pannan. så åkte hem till min mamma som med inte mådde så bra! . men iaf. kolla på massa bilder och konstantera att det är massa kläder som saknas för mig. la ut några på bilddagboken som jag inte vet vem som har. men dom andra grejerna vet jag vart dom är men när jag får dom det vet jag inte . jag har inte så bra minne. just ja . mamma och jag beställde lite nya kläder i torsdags med. hoppas dom kommer snart. skulle komma i början av februari. men nu ska jag chilla med bygg bilar med mulle meck och hoppas älskling kommer och pussas sen. tror inte det, men men (: sen ska jag testa tränga på mig ett par gamla byxor! .. Jag och älskling har köpt hopprep så nu jävlar!

på fredag tänker jag vara med dig, vare sig du kan eller inte unge :D

2009-02-02 - 15:51:15








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.