fjärdeiandra

Hemma idag! ont
i halsen sen kunde jag inte provet heller så orkade inte lyssna på kerstin när hon blir tokig ^^ haha men nu kan jag bara få G men det känns som det gör ingenting för jag känner att jag kommer inte få mer på det här, men det andra är jag fan riktigt sur för att jag inte kan få mer. för där vet jag att jag kan få kanske tilloch med MVG. man kan inte rå för att man är sjuk och då säger hon, men dom kan berätta om provet. men orka hålla på så. om dom inte gör det då ? gör om provet då i säkerhets skull. som alla andra lärare. usch!

nej jag har sparka ut Signe med för hon löper och är äcklig och så ligger socca här med mig och myser. och jag sitter i mina sköna rosa tofflor och robins mys tröja, och ful i håret men det går att fixa ^^ Glad att det börjar bli långt igen :D

<3








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.