fjortondeiandra & alla hjärtans dag!

Igår lekte jag med Lisa,Stina och Alexandra i stan, köpte mig en klänning, skärp och trosor och lite mat, kommer bilder sen (: sen åkte Lisa, Alexandra och Jag hem till mig sega och dampa i sängen sen tog vi doodleysen och gick till ulven men det var tråkigt och dom drog på krogen så vi roade oss själva sen dissa jag Lisa och Alexandra lite elakt och jag mår dåligt över det men dom sa att det inte gjorde nått så litar på det och åkte hem och sov hos älskling, så mamma fick tillbaka sin doodley ^^ Idag vakna jag med massa fint väder som alla har sakt redan, så älskling jag och Maria, Stefan och Lovisa gick ut i skogen och lite och kolla det var mysigt sen kom bror och Bea och hämta mig sen åkte vi ner till affären och köpte lite blommor och choklad till mamma (: nu ska jag ner och bygga mig mitt gym :D så jag blir fit och slim till sommaren !

om någon är sugen på en Canon EOS 400D så har jag en till salu ! fint och bra skick!

CIAO








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.