nittondeiandra

Japp nu sitter jag här var med älskling hela dagen igår! vi vakna hemma hos mig sen drog vi till han och bytte bil till vduttin sen åkte vi till stan handlade lysrör och amaturer och andra el grejer som bara han förstår sig på. till deras stall, sen köpta han ett par fina byxor :) och jag fick en bikini överdel och strumpbyxor från twilfit :)
sen åt vi på macdonalds drive in , man måste vara smart om man ska fatta den ;) haha vi är inte så smarta om man säger så men det gick bra ändå! sen åkte vi hem mös lite och gick ut och chilla ! haha . sen åkte vi till mig och träna lite eller mest han jag var sur . sen duscha och mös och sov :)

Imorse gick jag upp tidigt började baka havre tekakor och sen scones. men sen när vi åt våra scones så stoppa jag in tekakorna och dom skulle bara vara inne 5 min . men mina var inne typ en kvart och det hände ingenting ,

robin: du har säkert glömt nått.. :P
Jag: nej det har jag inte alls det!
Robin: okeej .
Jag: eh hehe jag glömde jästen. så det var bara för mig att slänga dom men vi hade ju iaf scones. sen har jag prata med Elin och Juttan blir en hel dag med dom idag :) skoj !
Sen ringde jag min praktik med. helskön brat
Andreas : de blir skiiit bra !

haha nej nu ska jag prata med lindii sen platta håret och städa upp lite :D och gå med filmerna till affären till min mamii .. <3








STARTSIDAN


Här får ni följa med bakom kulisserna med att jobba i butik samt utvecklingen av min bil som så småningom ska bli utställning. Och lite för mycket av mig! från mörka till positiva saker.